Marketing Professional

Markedsføring til store virksomheder og koncerner med egen marketingafdeling. Her vil der typisk være tale om sparring og rådgivning i forskellige scenarier af markedsføringsstrategier, SEO kompetencer, kombineret med analyse og evalueringsmodeller til kvalitativ opfølgning på kampagner og tiltag på nettet.

Der kan være tale om totalkoncepter, hvor der udarbejdes strategier for nyt CMS system, søgemaskineoptimering og profilering på nettet, dette kombineret med Google adwords kampagner og andre webtrafik skabende aktiviteter.

  • SWOT analyse udarbejdes i samarbejde med marketingafdelingen.
  • Markedsanalyse i forhold til den aktuelle virksomhed.
  • Synlighedsprofil udarbejdes.
  • Konkurrent analyse udarbejdes.
  • Strategiplan sammensættes.
  • Markedsføringsplan udarbejdes på baggrund af analyser og konkurrenceforhold.
  • Projektorganisation sammensættes med respektive deltagere fra berørte afdelinger.
  • Fasemodeller opsættes for struktureret udarbejdelse af projekter, CMS, Shop og lign.
  • Markedsføringskampagner udarbejdes.
  • Annoncemedier udvælges til markedsføring.
  • Google adwords kampagne opsættes - Googles omkostninger for annonceringen er ikke indregnet i prisen.
  • Domænestrategi for kampagnesite og hovedsite
  • Søgemaskineoptimering og SEO strategi udarbejdes og programmeres.
  • Linkstrategi udarbejdes og implementeres.
  • Bannerannoncer.
  • Pressedækning og udarbejdelse af pressestrategier.
  • Kursus i onsite søgemaskineoptimering.
  • Løbende evaluering og strategiudvikling.
  • Kontinuerlig sparring med marketing afdelingen.

Pris for marketing professional begynder ved ca. kr. 75.000,- eksklusive moms.

Der kan tilkøbes en fast vedligeholdelsesaftale til det valgte produkt.

Vedligeholdelsespakken indeholder opfølgning på markedsstrategi, SEO placeringsanalyser og tilretninger efter behov, konkurrentanalyser, hvor analyser udarbejdes en gang pr. måned. Der vil typisk være adgang til sparring, når der er et aktuelt behov i jeres virksomhed. Der er afsat tid til møder med direktion og bestyrelser for gennemgang af markedsstrategier og procesforløb, her deltager vi sammen med jeres egen marketingafdeling og gennemgår de valgte aktiviteter og evalueringer.

Pakken henvender sig typisk til banker, luftfartsselskaber, teleselskaber, rejsebureauer, rederier, kapitalkæder, eksportvirksomheder og andre lignende virksomheder som mangler konkret sparring i dagligdagen, og ønsker en markedsføring der altid er optimeret i forhold til markedet og konkurrenter etc.

Bestil marketing professional pakken i dag - du kan kontakte os her.