Online Marketing arbejder ud fra et etisk værdisæt, der skal skabe synergi for kunden og markedsføringen af dennes website på Internettet. Vi ønsker at være markedsledere og give kunden en totaloplevelse af, hvordan moderne markedsføring skal udføres i praksis.
Vi optimerer store kampagner og med de søgeord og søgeordssammensætninger, andre finder for svære. Vores max er normalt en og to ord kombinationer, alle mulige konstruktioner derudover giver ikke nævneværdig trafik.
Vores motto er: Vi placerer ikke kunder på f.eks. ”biludlejning af en sort Fiat 500 med lædersæder i Køge”
men
Vi ligger kunden ind på søgemaskinerne med organisk søgemaskineoptimering på ordet ”biludlejning” - og har for øvrigt ligget der med en kunde de seneste syv år. nærmest konstant på side 1 på Google - og der er mange andre brancher, hvor lignende eksempler kan fremvises. ja også på søgeord, hvor der i Google findes 200.000.000 sider, der fremvises på søgninger på det pågældende søgeord.
Vi vil være i blandt de bedste på markedet til at sætte vores kunders Google Adwords kampagner op. Der skal opbygges kampagner ud fra aktuel viden om pågældende branche, viden om webadfærd og ved brug af Google Analytics til overvågning af kundens website. Alt sammen for at få så gode annoncer som muligt. Annoncer, der sælger og klikrater til den billigste pris, samtidig med konverteringsgraden øges på de enkelte søgefraser, ud fra den måde annoncerne sammensættes på.