Visioner og værdier

vision

Online Marketing arbejder ud fra et etisk værdisæt, der skal skabe synergi for kunden og markedsføringen af dennes website på Internettet. Vi ønsker at være markedsledere og give kunden en totaloplevelse af, hvordan moderne markedsføring skal udføres i praksis.

Vi optimerer store kampagner og med de søgeord og søgeordssammensætninger, andre finder for svære. Vores max er normalt en og to ord kombinationer, alle mulige konstruktioner derudover giver ikke nævneværdig trafik.

Vores motto er: Vi placerer ikke kunder på f.eks. ”biludlejning af en sort Fiat 500 med lædersæder i Køge”

men

Vi ligger kunden ind på søgemaskinerne med organisk søgemaskineoptimering på ordet ”biludlejning”  - og har for øvrigt ligget der med en kunde de seneste syv år. nærmest konstant på side 1 på Google - og der er mange andre brancher, hvor lignende eksempler kan fremvises. ja også på søgeord, hvor der i Google findes 200.000.000 sider, der fremvises på søgninger på det pågældende søgeord. 

Google Ads kampagner

Vi vil være i blandt de bedste på markedet til at sætte vores kunders Google Ads kampagner op. Der skal opbygges kampagner ud fra aktuel viden om pågældende branche, viden om webadfærd og ved brug af Google Analytics til overvågning af kundens website. Alt sammen for at få så gode annoncer som muligt. Annoncer, der sælger og klikrater til den billigste pris, samtidig med konverteringsgraden øges på de enkelte søgefraser, ud fra den måde annoncerne sammensættes på. 

Målet til opfyldelse af visionerne 

  • Vi skal arbejde målrettet med online markedsføring og planlægning af stategier for virksomheder i online markedet.
  • Vi skal kontinuerligt opsamle ny viden inden for den traditionelle markedsføring, søgemaskinernes univers og nye online markedsføringskanaler.
  • Vi skal overvåge markedet og være på forkant med nye teknikker og systemer, der relaterer til online markedsføringen generelt og på søgemaskine niveau.
  • Vi skal anvende den nyeste teknologi.
  • Vi skal anvende de seneste nye sporingsværktøjer til optimering af vores kunders kampagner.
  • Vores programmører skal være ”programmører” og ikke Frontpage eller Dreamweaver ”programører”. Vi stiller krav til ekspertviden inden for Serveropsætninger, Apache webservere, Microsoft Servere, PHP , ASP, .NET  og Perl ( CGI ). Alt for mange render rundt og blomstrer sig med titler af programmører, men kan typisk ikke læse mere kode end de ser i en WYSIWYG editor – ( dette er en forkortelse for What You See Is What You Get ) og svarer typisk til at kunne skrive og se noget tekst i et ganske almindeligt tekstbehandlingsprogram.
  • Vores medarbejdere skal have det sjovt med de opgaver, der udføres og have en spændende hverdag med store udfordringer og egne kundeemner, som følges over tid.
  • Vi skal jævnligt evaluere kampagner og markedstiltag for at kunne vurdere effekten af de udførte opgaver.