Værd at vide om søgemaskineoptimering i markedsføringen

Værd at vide om søgemaskineoptimering

Hvis jeg ikke kender noget til søgemaskineoptimering, kan jeg så få gennemgået løsningsmodellerne for mit website, og den søgemaskineoptimering der skal udføres?

Vi tager som udgangspunkt kunden i hånden. Her gennemgår vi, hvad der skal ske med websitet, hvornår det skal ske, og i det hele taget informerer vi og giver vejledning til, hvordan vi kan se forbedringerne på vores optimering ved hjælp af statistisk materiale, som vi lærer dig at se igennem med kritiske briller.

Hvor hurtigt kan jeg forvente, at en søgemaskineoptimering virker?

En søgeoptimeringsproces er en ”never ending story” eller på godt dansk en proces, der aldrig stopper. Grunden hertil er, at internettet og søgemaskinerne er en åben database, som opdateres til døgnets 24 timer fra hele verden. Sider kommer og går, konkurrenter kommer og går, så her er der tale om en dynamisk database med online opdateringer, 100.000 vis af gange i sekundet world wide.

Normalt vil der gå fra ganske få dage til 2-3 måneder før de første resultater for alvor slår igennem på søgemaskinerne. Og hvorfor nu den store forskel få dage til flere måneder?

Der er mange faktorer, der spiller ind, når der skal søgemaskineoptimeres på dit website, dels domænets alder. Det er afgørende, hvor mange sider der allerede linker ind til dit website. Er sitet optaget i kataloger, er der andre nøglewebsites, der linker ind til dig, er der tale om søgeord, som mange virksomheder allerede optimerer på? Eller er der tale om et helt nyt domæne eller shopløsning, der lige er startet op helt fra bunden.

Hvis du har fået et nyt website eller en webshop anbefaler vi på det kraftigste, at du samtidig med søgeordsoptimeringen af dit website, også bruger  Google Adwords, således at du begynder at få kunder på websitet samtidig med, at optimeringsprocessen ruller.

 

Syntes du det lyder tiltalende, så kontakt os i dag for yderligere information om dine muligheder med markedsføring på internettet.

Seo skaber synlighed

Hvis du ønsker godt udbytte af din investering i online markedsføring, så er søgemaskineoptimering en metode, der giver gode resultater på søgemaskinerne og samtidig sikrer dig en god ROI.

En søgemaskineoptimering tjener sig hurtigt ind, hvis du regner på kontaktprisen pr.besøg eller kunde der bestiller dine produkter.