Konkurrentanalyse / SEO analyse

Konkurrentanalyse - SEO analyse af konkurrenter

 

Sidder du og måber, kniber dig i armen når du søger på f.eks. Google på produkter du sælger, eller tjenesteydelser du tilbyder.

Tænker du,at visse firmaer vel nok er heldige... de ligger på alle de søgeord og produkter / tjenesteydelser , som du gerne ville ligge på, men desværre ikke gør.

Har du tænkt over, hvorfor de ligger der, hvor de ligger?  Hvis ikke er det måske på tide, at se hvorfor de andre ligger, som de gør, og du selv ligger på side 100!

Vi kan fortælle dig, hvorfor dine konkurrenter ligger som de gør på søgemaskinerne. Vi udarbejder en konkurrentanalyse, som er en dybdegående SEO analyse rapport over dine konkurrenter, her kan du få viden og indblik i, hvad de har udført, enten det er Whitehat SEO ( efter søgemaskinernes regler og guidelines ) eller der er tale om Blackhat SEO ( Cloaking eller andre former for tangentspil på de sorte tangenter ).

Vi kan give dig svaret på de spørgsmål, du sidder og brænder inde med i din strategi med markedsføring af dit eget website. SEO rapporten er en klar analyse over de forhold, som danner baggrund for optimeringen, uanset hvem, der har udført denne, vil websitet blive analyseret ud fra de kriterier vi sætter op sammen med dig, når opgaven sættes i gang.

Og ja, der findes ikke optimeringsformer, vi ikke kan give dig svaret på, sådan er det, uanset hvilken tangenter, der er anvendt til at spille på.

Hvad du vil bruge SEO analyse rapporten til er helt op til dig, om du vil have, at vi bruger den som udgangspunkt ved at udføre en Whitehat SEO på dit website, eller om du blot ønsker viden og indsigt i, hvad dine konkurrenter render og laver på søgemaskinerne ... ja, det spørgsmål er fuldstændigt op til dig.


Ønsker du yderligere information om en SEO analyse rapport og professionel konkurrentanalyse, kontakt os for yderligere information.

Seo skaber synlighed

Hvis du ønsker godt udbytte af din investering i online markedsføring, så er søgemaskineoptimering en metode, der giver gode resultater på søgemaskinerne og samtidig sikrer dig en god ROI.

En søgemaskineoptimering tjener sig hurtigt ind, hvis du regner på kontaktprisen pr.besøg eller kunde der bestiller dine produkter.