Internet marketing - organisk optimering og Google Adwords

Internet Marketing

Internet marketing i søgemaskiner består af hovedkomponenterne god kontekst ( beskrivelser af virksomhedens kerne områder ) og god søgemaskineoptimering samt tilmelding til relevante webdirectories. Dertil skal vælges en strategi for annoncering med f.eks. Google Adwords og Yahoo Marketing samt bannerannoncer.

Søgemaskineoptimering SEO

Søgemaskineoptimering i dag kræver stor know-how om, hvordan søgemaskiner er opbygget for at kunne placere websitet i den højere ende af søgemaskinernes resultatsider - mange siger, de kan... men kan det dokumenteres? Vores programmører har udført over 7.000 søgemaskineoptimeringer på kunders websites i virksomheder fra små forretninger, banker, finansieringsinstitutter, rederier, luftfartsselskaber, portaler mv. og står for vedligeholdelsen af disse. Søgemaskineoptimeringerne spænder fra en stor del danske sites over europæiske sites til sites i USA.

Internet marketing og kontekst

Husk at i princippet er det vigtigt at få så meget relevant kontekst på dit website, som muligt - det giver søgerobotterne mulighed for at finde dit site på relevant indhold. Den indholdsmæssige del er vigtig, både når der tales om organisk optimering og i forbindelse med Google Adwords annoncer, hvor det er vigtigt, at kvaliteten svarer til annonceteksterne.Vi hjælper dig gerne med dette, når vi søgemaskineoptimerer eller sætter dine Google Adwords kampagner op på dit website, så du får bedre performance og flere relevante besøgende til dit website.

Vi hjælper med udformning af tekster samt opsætning i forbindelse med søgemaskineoptimeringen.
Trafikkampagner, søgemaskineoptimering og Google Adwords skaber besøg til dit website - vi ved hvordan!

Seo skaber synlighed

Hvis du ønsker godt udbytte af din investering i online markedsføring, så er søgemaskineoptimering en metode, der giver gode resultater på søgemaskinerne og samtidig sikrer dig en god ROI.

En søgemaskineoptimering tjener sig hurtigt ind, hvis du regner på kontaktprisen pr.besøg eller kunde der bestiller dine produkter.