E handel en branche i vækst og markedsføring i søgemaskiner

E handel er kommet for at blive!

Når talen i dag falder på e handel, er det et helt naturligt element i den moderne måde at købe sine varer på. Ved årtusindeskiftet var køb over nettet i sin spæde start, og der var ikke ret mange, der brugte denne mulighed. Først og fremmest var folk bange for at handle over nettet, da man ikke rigtigt vidste, om de varer, man havde bestilt, nogensinde ville komme.

E handelen er dog i dag blevet hvermandseje, og sikkerheden er i top, da betaling med kreditkort i netbuttikker giver mulighed for at tilbageføre beløbet for det pågældende køb, hvis butikken ikke leverer varen, og uretsmæssigt har hævet betaling for varer, der ikke er afsendt til kunden.

Netbutikker må ikke hæve betaling for køb, før varen er afsendt fra deres lager. Dette er en del af den indløsningsaftale, netbutikken har med Nets og herved er forbrugeren sikret imod tab.

E handel og markedsføring i søgemaskiner

Ovennævnte faktorer gør, at forbrugerne føler sig væsentligt mere trygge i dag ved nethandel og bruger e handelen i dagligdagen.

Dette gør, at konkurrencen imellem de webshops, der bruger internettet til handelsplatform øges dagligt, da det her gælder om at få flest mulige potentielle kunder til at handle i sin onlineforretning.

I dag findes der mange forskellige shopsystemer, der kan løse disse opgaver. Problemet er, at mange af de eksisterende shopsystemer er ringe, når det gælder SEO ,og dårlige til at performe, når det gælder gode placeringer i søgemaskinerne.

Mange nye online forretnings ejere opdager det typisk først, når shoppen er kommet online, og der ikke er væsentlige besøg og gennemførte handeler i shoppen.

Derfor er der vigtigt, at få en shop, der kan optimeres på fra starten. De fleste udbydere af webshops hævder, at deres shop er søgemaskinevenlig. Desværre passer det ikke altid, de fleste løsninger er som udgangspunkt ringe og kræver modifikationer, Enkelte bør helt udelukkes.

Så skal du i gang med e handel, kontakt os. Det koster ikke ekstra at få vejledning til at finde en shop, der virker optimalt fra starten.

Seo skaber synlighed

Hvis du ønsker godt udbytte af din investering i online markedsføring, så er søgemaskineoptimering en metode, der giver gode resultater på søgemaskinerne og samtidig sikrer dig en god ROI.

En søgemaskineoptimering tjener sig hurtigt ind, hvis du regner på kontaktprisen pr.besøg eller kunde der bestiller dine produkter.